Hladno pozivanje smatra se najučinkovitijim načinom generiranja poslovnih potencijalnih klijenata. Iako su hladni pozivi zasigurno jedan od najučinkovitijih načina da doprete do nove prilike, postoje i mnoge druge opcije koje također možete koristiti. Kao B2B agencija za stvaranje potencijalnih klijenata, istražit ćemo različite alternative hladnim pozivima.
Koje su alternative hladnim pozivima?
Marketing na društvenim mrežama
Društveni mediji među najpopularnijim su metodama povezivanja s potencijalnim kupcima i razvoja poslovanja. To je interaktivna platforma koja tvrtkama omogućuje izgradnju odnosa sa svojom ciljanom publikom, što rezultira većim brojem potencijalnih kupaca i konverzija. Dok se povezujete i komunicirate s vodećima u industriji i potencijalnim potencijalnim kupcima koji odgovaraju vašem profilu idealnog kupca, povećat ćete svoju publiku na društvenim medijima.
Postoji mnogo različitih platformi društvenih medija koje možete izabrati, stoga je važno pronaći one koje vam najviše odgovaraju. Na primjer, ako ste B2B tvrtka, LinkedIn bi bio dobar izbor.
Nakon što ste odabrali odgovarajuću(e) platformu(e), morate stvoriti privlačan sadržaj koji će imati odjeka kod vaše ciljane publike. To može uključivati postove na blogu, infografike, slike, videozapise i još mnogo toga. S pravim sadržajem možete privući posjetitelje koji postavljaju pitanja i ostavljaju komentare o vašem proizvodu, što vam omogućuje interakciju s potencijalnim kupcima. Pobrinite se da svaki put ostavite pronicljive odgovore kako bi potencijalni klijenti uvidjeli da je vaša tvrtka vrijedan resurs usmjeren na kupca.
Optimizacija za tražilice
SEO je vrijedan alat za razvoj poslovanja. To je proces poboljšanja vidljivosti i rangiranja web stranice ili web stranice na stranicama s rezultatima tražilice (SERP).
Više rangiranje u SERP-ovima ima mnoge prednosti. Kao prvo, dobro rangiranje može izgraditi povjerenje i kredibilitet kod potencijalnih kupaca, budući da će oni vjerojatno vjerovati da web stranica koja je visoko rangirana mora biti ugledna i autoritativna. To također može značiti više prometa na vašoj web stranici jer je vjerojatnije da će posjetitelji kliknuti veze na višem položaju. To može dovesti do više kupaca i, u konačnici, veće prodaje. Kao rezultat toga, SEO može zamijeniti hladne pozive u vašem B2B toku stvaranja potencijalnih klijenata, pružajući vam stalan dotok potencijalnih klijenata.
Dobar SEO oslanja se na mnoge čimbenike, uključujući istraživanje ključnih riječi, izgradnju poveznica i sadržajni marketing.
E-mail marketing
Marketing e-poštom može biti moćan alat za dopiranje do kupaca i promicanje vašeg poslovanja. Pomoću njega možete stupiti u kontakt s kupcima i izgraditi odnose s njima. Osim toga, marketing putem e-pošte može se koristiti za povećanje svijesti o robnoj marki, izgradnju lojalnosti kupaca i povećanje prodaje.
U usporedbi s hladnim pozivom koji prekida i ometa ljude dok obavljaju svoje dnevne poslove, marketing e-poštom vašoj publici daje kontrolu. Možete ga upotrijebiti da motivirate publiku da odmah poduzme akciju. Kako bismo vam pomogli u stvaranju hladnih e-poruka koje dobivaju odgovore, evo nekoliko savjeta:
- Neka Vaša B2B hladna e-pošta bude kratka i konkretna. Postoji veća vjerojatnost da će klijenti pročitati i odgovoriti na e-poštu koja je kratka i sažeta
- Koristite slike i videozapise u svojim e-porukama. Vjerojatnije je da će se ljudi angažirati s e-poštom koja sadrži vizualne elemente
- Prilagodite svoju e-poštu. Hladno ovladavanje e-poštom uključuje personalizaciju. Predmet i tijelo e-poruke trebali bi sadržavati ime primatelja za osobniji pečat
- Segmentirajte svoj popis e-pošte. Omogućite sadržaj prilagođen različitim skupinama na vašem popisu za veći angažman
Sudjelovanje i umrežavanje na događajima
Još jedna alternativa hladnim pozivima je prisustvovanje i umrežavanje na događajima, što može pomoći u proširenju vašeg poslovanja. Događaji pružaju priliku za osobni susret s potencijalnim kupcima i klijentima te za izgradnju odnosa s njima.
Prisustvovanje događajima uključuje razgovor s ljudima, baš kao i hladni pozivi, ali nema pritiska da se slijedi scenarij. Kada posjećujete događaje, razgovarajte sa što više ljudi i razmijenite kontakt informacije s onima za koje se čini da bi mogli biti dobri potencijalni kupci ili klijenti. Nastavite s tim ljudima nakon događaja i pozovite ih na kavu ili ručak kako biste ih bolje upoznali.
Industrijski događaji mogu se pronaći na blogovima i imenicima koji navode konferencije prema temi i industriji. Popis sudionika i govornika često se objavljuje unaprijed, što vam omogućuje da istražite i dogovorite sastanke unaprijed.
Sadržajni marketing – Content marketing
Content marketing alternativa je hladnom pozivu koja donosi brojne prednosti. Stvaranjem korisnog, informativnog sadržaja možete privući nove čitatelje i sljedbenike koji inače možda nisu pronašli vašu stranicu ili nisu bili zainteresirani za vaše proizvode ili usluge. Također možete koristiti content marketing za izgradnju odnosa s potencijalnim kupcima i stvaranje odnosa prije nego što im uopće počnete prodavati.
Sa sadržajnim marketingom ne morate izravno kontaktirati potencijalne klijente, kao što biste to učinili s hladnim pozivima.
Stvaranje sadržaja usmjerenog na pitanja, bolne točke i interese vaših kupaca rezultirat će stalnim protokom kvalificiranih posjetitelja. Nakon toga, tada možete pokazati što radite i što vas čini pouzdanima.
Referalni programi
Programi preporuke mogu unaprijediti vaše poslovanje bez hladnih poziva. S programom preporuka možete imati zadovoljne klijente koji vam upućuju nove kupce. Ovo možete iskoristiti za razvoj svog poslovanja, istovremeno pružajući poticaj svojim klijentima. Konkretno, preporuke igraju ključnu ulogu u rastu malih poduzeća.
Snaga usmene preporuke ne može se precijeniti. U prošlosti ste najvjerojatnije pitali kolege, obitelj ili prijatelje za savjet kada ste trebali rješenje problema. Kao rezultat vašeg povjerenja u njih, veća je vjerojatnost da ćete slijediti njihove savjete i osloniti se na njihove preporuke pri donošenju odluka. To vrijedi i za vjerne klijente koji preporučuju vašu tvrtku drugima.
Preporuke od usta do usta služe kao društveni dokaz vaše vjerodostojnosti. Pobrinite se da prikažete pozitivna svjedočanstva na svojoj web stranici i marketinškim materijalima ako kupac to dopušta. Zatim se obratite zadovoljnim klijentima i zamolite ih da preporuče vaše proizvode drugima u industriji.
Prilikom izrade referalnog programa potrebno je uzeti u obzir nekoliko stvari:
- Morate ponuditi poticaj koji će potaknuti vaše kupce da vas upute drugima
- Možete im olakšati upućivanje drugih tako što ćete im dati kartice ili poveznice
- Provjerite jeste li pratili nove klijente koji su vam upućeni
Za bilo kakve dodatne informacije budite slobodni obratiti nam se putem e-maila [email protected] ili na broj telefona +385 91 5280 189 (poziv, SMS, WhatsApp)