Kako doći do novih kupaca u Hrvatskoj – Qualified leads

Stvaranje potencijalnih klijenata uvelike se promijenilo posljednjih godina, ali ostaje ključni dio pomaganja tvrtkama da izgrade odnose, generiraju kvalificirane potencijalne klijente i naposljetku sklope poslove. Generiranje potencijalnih klijenata korisno je za sve vrste poduzeća u B2B sektoru bez obzira na njihovu veličinu poslovanja. Generiranje potencijalnih kupaca također može biti prikladno za određene B2C industrije za kupnje s velikim angažmanom, gdje je manja vjerojatnost da će potrošači kupiti odmah na web-stranici i možda će trebati malo više brige i njege.

GENERIRAMO NOVE POTENCIJALNE KUPCE / KLIJENTE

Zatražite personalizirano rješenje.

  • 100% personalizirani pristup klijentima
  • Postavljanje Linkedin profila
  • Filtriranje prema idealnom kupcu
  • Segmentacija klijenata
  • Tjedno plaćanje

Generiranje potencijalnih klijenata je proces zainteresiranja ljudi za vaše poslovanje i postupnog premještanja kroz pipeline kako bi postali kupci koji plaćaju. Neki ljudi još uvijek imaju percepciju stvaranja potencijalnih klijenata kroz velike e-mail baze i agresivne prodavače.

Ali danas te tehnike više nisu uspješne.

Na modernom online tržištu, i B2B i B2C potrošači preplavljeni su ljudima koji se bore za njihovu pažnju. Postoji mnogo izazova koje poduzeća moraju riješiti. Kupci su postali vrlo dobri u blokiranju pristupa i poruka koje im ne odgovaraju ili nisu dobro prilagođene njihovim potrebama, izazovima ili prilikama. Dakle, u svijetu stvaranja potencijalnih klijenata, oslanjanje na jedan ili dva kanala za izradu popisa potencijalnih klijenata i praćenje telefonskim pozivom je pristup od jučer.

Moderno stvaranje potencijalnih klijenata vjerojatnije će se sastojati od:

  • Ciljanje 1:1
  • Dosljedno slanje poruka na više kanala
  • Fokus na edukaciji kupaca
  • Njegovanje ključnih kupaca

Moderno stvaranje potencijalnih klijenata vjerojatno će proći kroz više odjela unutar poduzeća. Proces će obično započeti s marketingom prije nego što prijeđe na tim za prodaju ili poslovni razvoj, a za SaaS tvrtke, moderni program stvaranja potencijalnih klijenata također će vjerojatno uključivati ​​timove za proizvode ili usluge ako se nude besplatne probe.

OSNOVNI PAKETI

LINKEDIN

Otvaranje i popunjavanje profila

✔ Uvod

✔ O vama

✔ Vještine

✔ Dostignuća

✔ Slike i pozadine

✔ Istaknute činjenice

✔ Dodatne informacije

✔ Povezivanje – 100 konekcija

POSREDNIK

Posredujemo u pronalasku novih kupaca

✔ Naknada 3% / kupac

✔ Neograničen broj kupaca

✔ Kupci – pravne i fizičke osobe

✔ Naplata po završenom poslu

✔ Odabir malog ili velikog projekta

✔ Obuhvaćene sve djelatnosti

✔ Bez rizika

✔ Potpisivanje ugovora

START

Generiranje novih kupaca

✔ Linkedin PAKET

✔ 10 potencijalnih kupaca tjedno

✔ Sukladno GDPR i CAN-Spam

✔ Dnevna / Tjedna / Mjesečna statistika

✔ Ciljana skupina klijenata

✔ Personalizirani mail

✔ Filter prema idealnom kupcu

✔ Radimo s Vaše mail adrese

Za bilo kakve dodatne informacije budite slobodni obratiti nam se putem e-maila [email protected] ili na broj telefona +385 91 5280 189 (poziv, SMS, WhatsApp)

Prednosti i nedostaci pronalaska potencijalnih klijenata

Postoji niz ključnih prednosti stvaranja potencijalnih klijenata. Konkretno, stvaranje potencijalnih klijenata može poboljšati:

✓ Sadržajni marketing, 85% B2B marketinških stručnjaka kaže da je stvaranje potencijalnih klijenata njihov najvažniji cilj marketinga sadržaja

✓ Relevantnost sadržaja, ciljanje korisnika sa sadržajem koji je relevantan za njihov položaj u procesu kupnje donosi 70% više stope konverzije.

✓ Prihod, izgradnjom strategije stvaranja potencijalnih klijenata, vidjeli smo da zrele tvrtke ostvaruju 130% veći prihod u odnosu na prosječna poduzeća u pogonima i 170% više od najmanje zrelih tvrtki.

Međutim, postoji i nekoliko zamki. Stvaranje potencijalnih klijenata može uzrokovati probleme sa:

x Buy-in, snažna igra stvaranja potencijalnih klijenata oslanja se na blisku suradnju između odjela. Ako se ne ulaže u ljude, projekt može propasti.

x Definicije, određivanje ključnih mjernih podataka kao što je ROI može se pokazati teškim npr., uključuje li ROI stvaranja potencijalnih klijenata samo prihod od novih kupaca? Ili ako gledate na stvaranje potencijalnih klijenata holistički i uključujući korisničku službu, uključuje li ROI prihode od nadogradnji i dodatne prodaje za postojeće klijente?

x Pretvorbe, možete generirati veliku količinu visokokvalitetnih potencijalnih klijenata, ali ako vaši proizvodi, usluge ili marketing nisu na razini, oni se neće oploditi.